O τίτλος με πρώτη ματιά μοιάζει clickbait, ωστόσο δεν είναι. Και αυτό συμβαίνει χάρη σε μία καμπάνια που δημιουργήθηκε από δύο νέους freelancers του χώρου των digital & social media.

O Δημήτρης Κανέλλης και η Ελίνα Μακροδημήτρη με αφορμή το Game Of Thrones σκαρφίστηκαν ένα concept που παντρεύει το σενάριο της δημοφιλούς σειράς με τις ομορφιές των ελληνικών νησιών. Το αποτέλεσμα είναι μια εξαιρετικά πρωτότυπη καμπάνια μέσω ενός απλού facebook page, η οποία ονομάζεται Game Of Islands και σκοπό έχει να κάνει γνωστά τα ελληνικά νησιά σε όλο τον κόσμο με έναν ομολογουμένως ευρηματικό τρόπο.

H καμπάνια περιλαμβάνει – σε αρχικό στάδιο – την παρομοίωση ενός νησιού ή ενός συμπλέγματος νησιών με έναν από τους Οίκους του Game Of Thrones. Έτσι προκύπτει τo «Crete’s Landing», το «Ηouse of Heptanese», το «House of Sporades», το «House of Dodecanese», το «House of Cuclades» και το «Ηοuse of North Aegean». Κάθε «οίκος» έχει το δικό του ξεχωριστό οικόσημο και τη δική του ιστορία , η οποία ξεδιπλώνεται μέσα από μία σειρά πανέμορφων εικαστικών.








Ίσως να είναι η καλύτερη καμπάνια προώθησης των ελληνικών νησιών για το 2017. Κάντε like στη σελίδα.